نغمات رومانسية للموبيل لعيد الحب 2010

تحميل و تنزيل نغمات رومانسية للموبيل لعيد الحب 2010
اجدد النغمات الرومانسبة بمناسبة عيد الحب 14 \ 2 \ 2010
نغمات رومانسية جديدة 2010 للموبيل و الجوال
من افضل و احلى النغمات التى تم صدورها لعام 2010 نغمات غاية فى الرومانسية تنفع ليوم عيد الحب حطها لحبيبتك او لحبيبك

فى الكولكشن ده حاولت اجيب احلى واجمل مقاطع الحب والرومانسيه ويمكن باكبر عدد قدرت اعمله
اتمنى انه يحوز اعجابكم

Track List

اليسا-معرفش ليه
اليسا-على بالى
اليسا-تصدق بمين
كارول سماحه-اول ما قابلتك
عمرو مصطفى - برتاح معاك
عمرو دياب- بعترف
عمرو دياب -وماله
حسام حبيب-اجمل قصه حب
جليله-شاورلى
هانى شاكر-كل سنه
جنات-بحبك
نانسى عجرم- احساس جديد
سامو زين-احساس بيشدنى
عمرو دياب-خليك معايا
محمد فؤاد-حبيبى يا
كارول سماحه-حبيت دلوقتى
اليسا-اول الحكايات
اصاله-اه من عيناه
لؤى-اخاف ليه
مدحت صالح-قلب واحد
ايهاب توفيق-الف كلمه حب
تامر حسنى-الله يباركلى فيك
سامو زين-انا عارفك
راغب علامه-انا وياك
سامو زين-قربى ليا
جوانا ملاح-قربنى ليك
وائل جسار-بحبك مش هقول تانى
مادلين مطر-بحبك وادارى
هيثم شاكر-بحس بيه
اصاله-بين ايديك
شيرين-بكلمه منك
محمد الشاعر-دورت عليكى
هيثم سعيد -هما مالهم بينا ياليل
تامر حسنى-انت حياتى
حماده هلال-لما بتلمسنى
تامر حسنى-ميحرمنيش منك
اميره-ملكش غيرى
نانسى عجرم-مين ده الى نسيك
جنات -عشان خاطره
تامر-حياتى فداك
عمرو دياب - حلوه الايام
عمرو دياب - اعمل ايه
عمرو دياب - ادينى رجعتلك
عمرو دياب - عينى وانا شايفه
نانسى-وانا بين ايديك
عمرو دياب- اكتر واحد
عمرو دياب-قمرين
امال ماهر-بعشق الغنى
جنات-انا دنيته
عمرو دياب-انا ليك
تامر حسنى -قرب كمان
حسام حبيب- اسيبك لا
تامر حسنى-بغير عليها
نانسى عجرم-بتفكر فى ايه
هشام عباس-تيجى قصادى
محمود العسيلى-بيتى ومطرحى




للتحميل من
هنا
او
هنا
او
هنا

http://img89.imageshack.us/img89/4360/potck.gif